Bedrijfsfeesten Amersfoort
Het organiseren van een bedrijfsfeest is een manier om goodwill te kweken onder de werknemers. Op een fijne locatie een leuke activiteit ondernemen of met elkaar feesten is weer eens wat anders dan dagelijkse praatjes op de werkvloer. Van der Valk Hotel Amersfoort-A1 heeft alles in huis voor een onvergetelijke ervaring.
Bedrijfsfeesten Amersfoort
Het organiseren van een bedrijfsfeest is een effectieve manier om de band tussen werknemers te versterken. Het is goed voor de teambuilding en uit onderzoek blijkt dat het de motivatie van mensen die voor een bedrijf werken versterkt. Goede redenen om een bedrijfsfeest te organiseren in Van der Valk Hotel Amersfoort-A1. Op de eerste en tweede etage van het hotel bevindt zich het Business Center. Die is ruim 1400 m2 groot en beschikt over 26 zalen. De kans dat minstens een zaal geschikt is voor een bedrijfsfeest is dus behoorlijk groot.
Voor muziek kunt u gebruik maken van audio-apparatuur van zeer hoge kwaliteit. Het geluid tijdens het feest is zeer helder. Heeft u nog vragen en/of opmerkingen? Ons professionele en ervaren team biedt ondersteuning bij het organiseren van het evenement en staat altijd voor u klaar.
De ideale plek voor een bedrijfsfeest in Amersfoort
Veel bedrijven zijn u al voorgegaan met het organiseren van een feest in Hotel Amersfoort-A1. Men is goed te spreken over de gastvrijheid en service van Club Tucan. Deze locatie is ideaal voor een bedrijfsfeest omdat het lekker eten en plezier met elkaar combineert.
Wilt u graag iets anders doen dan dansen op het bedrijfsfeest? Op de begane grond komt u verschillende Jeu de Boules banen tegen. Hoe leuk is het om de competitie aan te gaan met collega’s? Of waan u voor even een wereldster in een van de privé karaoke ruimtes van ons hotel. Ons hotel streeft er naar om werken en plezier met elkaar te combineren, ofwel het nuttige met het aangename!
De mogelijkheden voor een bedrijfsfeest
Hotel Amersfoort-A1 biedt diverse mogelijkheden voor het organiseren van een bedrijfsfeest. Zo kunt u een van de 26 zalen huren en een dans- en muziekfeest organiseren. Houdt u het liever iets kleiner? Organiseer dan ‘uw eigen feestje’ in Club Tucan. Onze professionele cocktailmakers maken heerlijke drankjes bij de Beachbar en serveren er graag nog een paar borrelhapjes bij. Of probeer eens het Shared Dining concept van Club Tucan. Dit is alleen een culinaire ervaring, maar ook een manier om goede gesprekken te voeren met uw collega’s.
De voordelen van een bedrijfsfeest
Een bedrijfsfeest is een goede manier om uw collega’s eens van een andere kant te leren kennen. Ons geliefde hotel leent zich daar perfect voor, aangezien het vlakbij de A1 ligt. Zodoende is het gemakkelijk bereikbaar met de auto. Bovendien is parkeren voor iedereen die het bedrijfsfeest bezoekt gratis. Reist u met de bus of de trein? Op 200 meter van het hotel ligt een bushalte met een rechtstreekse verbinding van het station naar de binnenstad en het hotel.
Boek nu uw bedrijfsfeest bij ons
Wilt u een onvergetelijk bedrijfsfeest organiseren? Neem dan contact met ons op en boek een geschikte ruimte en/of diverse activiteiten om te ondernemen met collega’s. Ook is het mogelijk om een advies of offerte op maat te ontvangen. Neem in dat geval via het nummer +31 (0)33 454 0000 contact op met onze sales afdeling. Even mailen kan ook: wij zijn bereikbaar via sales@amersfoort.valk.com.