Evenementen in Amersfoort
Van der Valk Hotel Amersfoort-A1 is meer dan een fijn hotel om te verblijven tijdens een citytrip Amersfoort. We zijn ook de uitgelezen locatie voor het organiseren van allerlei soorten evenementen in Amersfoort. Van intieme meetings tot grote conferenties: op onze ruimte locaties is van alles mogelijk. Dit combineren wij met professionele service en state-of-the-art technologie.
Een locatie voor alle soorten evenementen in Amersfoort
In ons hotel heeft u de keuze uit 26 zalen die geschikt zijn voor zowel zakelijke als privé bijeenkomsten. Daarnaast is het mogelijk om in een boardroom voor maximaal 10 personen een presentatie of een vergadering te houden.
Bij het organiseren van een evenement komt veel kijken, lees daarom alvast hier ons stappenplan voor het kiezen van de juiste evenementen locatie. Wij nemen u graag veel werk uit handen en zorgen voor een perfecte setting die past bij het evenement. Bespreek uw wensen met ons en we gaan aan de slag. Of u nu een chique diner wenst in ons restaurant Gastronoom, een gezellig bedrijfsuitje wilt in Club Tucan of liever proost tijdens een luxe borrel in Skybar SIXX: bij Van der Valk Amersfoort-A1 heeft u een schat aan mogelijkheden.
Evenementen
Evenementenlocatie
Ons hotel is vanwege de grote variatie aan mogelijkheden een geliefde evenementenlocatie. Wij leveren maatwerk en verzorgen uw evenement tot in de puntjes. Onze professionals hebben ervaring met het organiseren van allerlei bijeenkomsten en weten precies welke faciliteiten er nodig zijn om er een succes van te maken. Wilt u bijvoorbeeld uit eten gaan na een business meeting? Probeer dan eens ‘Shared Dining’ in Club Tucan en geniet van dit relatief nieuwe culinaire fenomeen.
Congressen
Congreslocatie
Bent u op dit moment op zoek naar een geschikte congreslocatie? Wij helpen u graag uit de brand. Ons hotel beschikt over 26 zalen, waarbij de grootste zaal de ruimte biedt aan 300 personen. Of u nu voldoende ruimte wenst voor een presentatie, een congres of lancering van een product: ons congres-experts staat voor u klaar. Bovendien mag u gebruik maken van diverse faciliteiten, zoals een smart tv en een beamer.
Beurzen
Beurslocatie
In een van onze grote zalen is meer dan genoeg ruimte voor een beurs. Bezoek eventueel eerst ons hotel om te zien of de locatie past bij uw wensen. Voor een beurs met een paar honderd personen is de grote zaal uiterst geschikt. Deze ruimte is 300 m2 groot, beschikt over airconditioning en een beamer inclusief projectiescherm. Bezoekers mogen bovendien gratis parkeren bij het hotel.
Feesten
Bedrijfsfeesten
Staat er een bedrijfsfeest op de zakelijke agenda? Neem dan contact met ons op, want wij hebben alles in huis om er een succes van te maken. Zo biedt de grote zaal van 300 m2 ruimte aan maximaal 300 personen. Wilt u de bijeenkomst ergens anders vervolgen? Op de begane grond van het hotel bevinden zich diverse Jeu de Boules banen en zelfs privé karaoke ruimtes. Of proost met een cocktail op een geslaagd bedrijfsfeest in Skybar SIXX.
Feesten
Personeelsfeesten
Voor een evenement op maat bent u bij Van der Valk Amersfoort-A1 aan het juiste adres. Club Tucan is bijvoorbeeld uiterst geschikt voor een personeelsfeestje omdat het werkt met het concept Shared Dining. Dit betekent dat u lekkere hapjes deelt en proeft met je collega’s. Tevens beschikt het over een beachbar waar professionals heerlijke cocktails bereiden.
Hotel Amersfoort-A1 onderscheidt zich als ideale evenementenlocatie in Amersfoort dankzij zijn strategische ligging, uitgebreide faciliteiten en flexibele ruimteopties. De locatie is gemakkelijk bereikbaar, heeft parkeergelegenheid en moderne technologieën, wat het geschikt maakt voor een breed scala aan evenementen. De professionaliteit van het personeel en de mogelijkheid om evenementen op maat te verzorgen, van catering tot decoratie, garanderen een succesvolle uitvoering van zowel zakelijke als sociale bijeenkomsten.
Bij Van der Valk Amersfoort-A1 kunt u diverse evenementen organiseren, zoals congressen, seminars, workshops, bedrijfsfeesten, en galadiners. De faciliteiten ondersteunen zowel grote als kleine bijeenkomsten en bieden veelzijdige opties voor op maat gemaakte evenementen. Dit maakt het hotel een geschikte locatie voor zowel formele zakelijke evenementen als informele sociale vieringen.
Om een zakelijke evenementenlocatie te huren bij Hotel Amersfoort-A1, kunt u het beste direct contact opnemen met het hotel. Het sales- en evenemententeam zal u bijstaan met informatie over beschikbaarheid, zaalcapaciteiten, technische mogelijkheden, cateringopties en tarieven. Ze bieden ook een persoonlijke service om ervoor te zorgen dat uw zakelijke evenement voldoet aan alle specifieke behoeften en wensen.
De kosten voor het organiseren van evenementen in Amersfoort, bij Hotel Amersfoort-A1 variëren. Dit is afhankelijk van verschillende factoren zoals het type evenement, het aantal deelnemers, de huur-duur van de locatie, en de benodigde catering en technische ondersteuning.